Yangi Cobalt 2025 O’zbekistonda: Charm salon, sidenya obogrev, MyLink magnitola va yangilangan dvigatel
UzAuto Motors o‘zining eng ommabop sedanini yangiladi – Yangi Cobalt 2025 sotuvga chiqishga tayyor! Uzoq kutilgan yangilanishdan so‘ng avtomobil nafaqat yangilangan dvigatel va zamonaviy MyLink multimediasiga, balki to‘liq qora charm salon va o‘rindiqlarni isitish tizimiga ham ega bo‘ldi. Albatta, ko‘pchilikni bir savol qiziqtirmoqda: yangi Cobalt Narxi qancha bo‘ladi? Ushbu maqolada Cobalt 2025 haqidagi barcha tafsilotlar, uning komplektatsiyalari va taxminiy narxlari bilan tanishasiz.

Albatta, maqolangizning o’zbek tiliga tarjima qilingan va SEO uchun optimallashtirilgan versiyasi:
Yangi Chevrolet Cobalt 2025 O’zbekistonda: Charm salon, MyLink va yangilangan dvigatel
UzAuto Motors Chevrolet Cobalt avtomobilini yangiladi: mashina yangi dvigatel, magnitola, charm salon va o‘rindiqlarni isitish tizimiga ega bo‘ldi. Bu Cobalt’ning 2011-yilda ishlab chiqarilishi boshlanganidan beri modelning birinchi jiddiy yangilanishidir.
Yangi Cobalt 2025 ikki yangilangan komplektatsiyada chiqadi: Style MCM va Midnight MCM. Midnight versiyasi ko’proq opsiyalarga ega bo’ladi:
Chevrolet Cobalt Midnight MCM |
Chevrolet Cobalt Style AT MCM |
|
|
Hozirda mavjud komlektatsiyalariga qo‘shimcha ravishda mijozlarga ikkita yangi Cobalt Style MCM va Cobalt Midnight MCM versiyalari taqdim etiladi.
Ularning har biri kengaytirilgan opsiyalar to‘plami, zamonaviy texnologiyalar, yaxshilangan komfort va yuqori xavfsizlik darajasi bilan ajralib turadi.
Chevrolet Cobalt 2025 Narxi qancha bo‘ladi?
Maqola e’lon qilingan vaqtda rasmiy narxlar e’lon qilinmagan. Autostrada.uz‘ning taxmini quyidagicha:
- Chevrolet Cobalt Midnight MCM 2025 — 165,000,000 so‘m;
- Chevrolet Cobalt Style MCM 2025 — 155,000,000 so‘m.
Yangi Cobalt versiyasining sotuvi 2025-yil oxirigacha, ehtimol, yaqin haftalarda boshlanadi. Eslatib o‘tamiz, UzAuto Motors sotuvlar boshlanishidan 15 kun oldin narxlarni e’lon qilishi shart.
Chevrolet Cobalt 2025’da nimalar o’zgardi
Uzoq kutilgan yangilanish Cobalt’ga interyerda yangi elementlarni olib keldi. Birinchi navbatda, bu charm salon, yangi asboblar paneli, magnitola va multi-rul. Texnik qism ham yangilandi: yangi dvigatel, ABS bloki, EBU sozlamalari.
Yanngi Cobalt Tablo
Yangi Cobalt Tracker 1 uslubidagi pribor paneliga ega bo‘ldi, biroq bu yerda dvigatel harorati indikatori ko‘zda tutilmagan.

Yangi asboblar panelida taxometr va spidometr strelkali ko‘rsatkichlar shaklida, yoqilg‘i sathi datchigi chap tomonga ko‘chirilgan, bort kompyuteri esa oq-qora LED displey ko‘rinishida bo‘lib, uning yorqin quyosh nurida o‘qilishi savollar tug‘diradi.
Android Auto va Apple CarPlay’li MyLink magnitolasi

Cobalt 2025 diagonaliga 7 dyuymli sensorli ekranga ega yangi MyLink magnitolasi bilan jihozlanadi.
Endi Cobalt magnitolasi Apple CarPlay / Android Auto’ni qo‘llab-quvvatlaydi (faqat sim orqali, USB-A porti orqali), ovoz sifati esa ko‘pchilik byudjet modellariga qaraganda yaxshilangan.

Multimedia tizimining asosiy kamchiligi – orqa ko‘rinish kamerasining yo‘qligi.
Kruiz-kontrol va multi-rul

2025-yilgi Cobalt an’anaviy kruiz-kontrolga ega bo‘ldi. Bu oddiy, adaptiv bo’lmagan kruiz-kontrol.
Magnitola va Bluetooth orqali qo‘ng‘iroqlarni ruldan ham boshqarish mumkin.
Rul Cobalt 2’da kutilayotganidek charm emas, avvalgidek vinildan ishlangan.
O‘rindiqlarni isitish, qora plastik va charm salon
Cobalt Midnight qo‘shimcha ravishda isitish tizimiga ega sun’iy charmdan qilingan qora o‘rindiqlarga ega bo‘ldi, salondagi plastik esa endi qora rangda.

Shuningdek, AKPP boshqaruv bloki va ruldagi qoplama ham yaltiroq qora rangda.
Midnight versiyasidagi charm o‘rindiqlar va Style AT’dagi mato o‘rindiqlar endi isitish tizimiga ega.

Arzonroq versiya – Style AT mato salonini va an’anaviy och rangli plastikni saqlab qolgan, o‘zgarishlar faqat dvigatel, magnitola, asboblar paneli va o‘rindiqlarni isitish tizimiga taalluqli.
Yangi Cobalt 2025 dvigateli
2025-yilgi versiyada Cobalt’ga yangilangan dvigatel o‘rnatiladi. Unda orqaga harakatlanayotganda tormoz pedalining «bosilib qolishi» muammosi hal qilingan, past aylanishlarda tortish momenti oshirilgan, qabul qilish qobiliyati (priyemistost) yaxshilangan – dvigatel tezroq aylanish yig’adi.

Asosiy o‘zgarish – ikkala taqsimlash valiga (raspredval) o‘rnatilgan ikkita faza o‘zgartirgich (fazovrashatel). Bu BMW’ning VANOS tizimining analogi bo‘lib, ikkala taqsimlash valining kirish/chiqish fazalarining davomiyligini o‘zgartiradi.
Faza o‘zgartirgichlar yangi bort kompyuteriga ish rejimiga qarab taqsimlash vallarining holatini doimiy ravishda sozlash imkonini beradi, bu esa tortish momentining yaxshilanishini va yoqilg‘i sarfining kamayishini ta’minlaydi.
Qolgan jihatlari bo’yicha bu o‘sha sinovdan o‘tgan va ishonchli B15D2 dvigateli:
- Cho‘yan silindrlar bloki
- Gazda ishlashga moslashtirilgan dvigatel
- Ekologik standart — Yevro 2
…
Shuningdek, endi bu dvigatelga suyuqroq – 0W-20 Dexos 1 moyini quyish kerak.
Chevrolet Cobalt 2025 sotuvi qachon boshlanadi
Yangi Chevrolet Cobalt versiyasi yil oxirigacha sotuvga chiqadi: UzAuto Motors 2025-yilning 9 oyida 90 mingdan ortiq Cobalt sotdi, bu esa zavod bir necha oydan so‘ng avval berilgan shartnomalar bo‘yicha barcha avtomobillarni topshirishini anglatadi.
Avtomobil narxi e’lon qilinmagan. Eslatib o‘tamiz, UzAuto Motors sotuvlar boshlanishidan 15 kun oldin narxlarni e’lon qilishi shart.
Autostrada taxminlariga ko’ra, narx 14 ming dollardan oshmaydi, aks holda eski Cobalt ancha zamonaviy Chevrolet Onix bilan to‘g‘ridan-to‘g‘ri raqobatlashadi.
To‘g‘ri, universallik nuqtai nazaridan Chevrolet Cobalt’ning raqobatchilari yo‘q: AKPP, oddiy dvigatel, ishonchli konstruksiya, arzon ehtiyot qismlar.
O‘zbekiston bozorida byudjet segmentida xarakteristikalari bo‘yicha shunga o‘xshash avtomobillar mavjud emas.
Чем отличается Cobalt 2025?
Chevrolet Cobalt Midnight 2025 |
Chevrolet Cobalt Style AT 2025 |
[tie_list type="thumbup"]
|
[tie_list type="thumbup"]
|
Какая магнитола установлена на Cobalt 2025?
Что изменилось в двигателе Cobalt 2025?
Это всё тот же надежный двигатель B15D2, который уже знаком по Lacetti и Nexia, но с серьезными доработками.
• Перенастроили связку двигателя и коробки передач.
• Установили фазовращатели — аналог системы VANOS от BMW. Это позволяет новому ЭБУ постоянно регулировать положение распредвалов, оптимизируя работу двигателя.
В результате:
• Больше тяги на низких оборотах.
• Меньший расход топлива на средних оборотах.
• Улучшенная динамика разгона.
Это же решение используется на новых моделях Spark, Tracker и Onix. Важно помнить, что новая конструкция чувствительна к качеству масла.